Kepada semua yang mengenali saya, yang pasti dengan mudah akan notis nama penuh saya, disini ingin saya memaklumkan bahawa saya kini telah memiliki blogsite sendiri dan it is FREE.. Believe me when you are registering with JoeUser.com. Thanks for making m
KAJIAN PANDANGAN KE ATAS PELANCONG
Published on October 14, 2007 By Junaidahasid In Reviews
pada 4 september 2007 yang lalu, saya telah ke Melaka bersama-sama rakan sekursus di department saya kat PJB untuk menjalankan satu soal selidik mengenai persepsi pelancong ke atas Bandaraya Melaka. Feedbacknya,memang umph... rata-rata pelancong yang group saya interview tu semua friendly betul. diorang kata Melaka BEST!!!!! Bangga jugalah bila mat salih puji-puji kan..Macam -macamlah yang diorang bagi komen, ada yang kata aweks kat melaka cun-cun...eheheeee....tapi bukan itu yang kami nak dengar sebenarnya.
Kajian kami tertumpu pada persepsi diorang terhadap tahap kebersihan bandaraya melaka, keberkesanan sistem pengangkutan awam kat melaka, mereka buleh faham ke tidak signboards kita, juga... nak tahulahkan adakah masyarakat kita ni cukup sporting.. hmmmnnn... rasa-rasa apa dorang punya komen?
Haaa.... secara keseluruhannya lah.. diorang rate kan melaka di tahap 4(5 tertinggi markahnya). dan yang paling penting diorang siap puji kita punya tahap kefriendlyan.. biasalah kan rakyat malaysia terkenal dengan nilai kesopanan dan budi bahasa yang first klass..
best tau masa kat sana. actually, that was my first time visiting malacca.. tak boleh lupalah macam-macam pengalaman kat sana. yang tak puas hati ni...tak sempat nak shopping...eeeeee..geramnya!!!!! yelah, biarpun tujuannya lawatan belajar nak juga kita release tension browse-browse barang kat situ. takpelah, takde rezeki lah tu.but next time, i will do my retail therapy. guess what am i going to buy ?
ok..next time saya akan update lagi...see ya,assalamualaikum..selamat hari raya, maaf zahir dan batin.

Comments
No one has commented on this article. Be the first!